Tuesday, August 18, 2015

Acest blog s-a renascut

 iar odata cu el si eu .


Am iesit din intunericul ce ma ancora fara sa pot defini corect ceea ce trebuia .
Acum sunt mai mult decat convins ca nu exista decat o cale spre evolutie . 
Suferinta .
Haosul .
Da , frumosul haos care te aduce in fata
imprevizibilului , provocarii , in fata iluziilor , in fata cunoasterii , recunoasterii si implinirii spirituale , testandu-ti si antrenandu-ti simturile si reactiile la care raspunzi cum doresti .
Te ridici doar daca inveti sa cunosti si sa accepti chemarea .
Spre deosebire de schimbarile pe care le-au suferit unii si altii , m-am simtit binecuvantat ca am avut ocazia sa invat atatea lectii .
Am fumat iarba , am avut multe tipe in viata mea la care multi inca viseaza , am avut bani foarte multi , dar tot nu eram fericit .
Am jucat fotbal pana in liceu , apoi baschet , apoi m-am inscris la antrenamente de full contact , pentru ca apoi sa fiu dat K.O. de o relatie esuata , sa ajung sa intru in depresie pentru a ma regasi .
Insa , nici un fel de melodie sau act nesabuit lipsit de ratiune sau remuscare nu m-a facut sa realizez ce mult conteaza echilibrul .
Fiecare dintre noi este o celula din infinitul univers , sau mai bine zis suntem rezultatul Universului care cere mereu schimbare , cere existenta binelui dar si a raului , cere infinitul si devenim infinitul prin fiecare incarnare diferita cu detalii diferite care in mod bizar se repeta pentru ca nu suntem capabili sa vedem adevarul .
Daca vrei sa cunosti adevarul , gaseste-ti menirea .
Da , influenta ta poate fi sa schimbi cursul istoriei .
Iar daca nu ma crezi , revino aici si o sa vorbim despre imposibil .
Este imposibil sa existe imposibil , intelegi ? limitele trebuie inlocuite cu posibilitati .
Nu prin stiinta , explicatii lungi si termeni avansati .

Nu prin dorinte , pretentii , putere .
Prin dorinta de a forma o comuniune unde nu este nevoie de violenta , bani , razboaie , interese , manipulare , amenintari s.a.m.d.

Am incredere ca pe viitor voi ajunge sa influentez renasterea fraternitatii si voi deveni scanteia ce va aprinde focul aducator de lumina .
Lumina din lumina .
Cu mult respect pentru voi cititorii , Mihai .

No comments:

Post a Comment