Sunday, June 3, 2012

Fac binele in pas tacut

Va salut dragii mei cititori , care sunteti putini la numar , dar care sunteti acolo .
Ati auzit cumva de asa ceva ?

"Fericiti cei ce flamanzesc si inseteaza de dreptate, ca aceia se vor satura " (Matei 5, 6).

Cei flamanzi si insetati de dreptate sunt cei ce doresc binele in viata lor si a semenilor, cei care iubesc virtutea si doresc sa o implineasca sub multiplele ei infatisari. Pentru ei, dorinta aceasta este atat de fireasca si continua, cum sunt foamea si setea pentru trup, cautand cu ardoare dreptatea, precum cel flamand painea si cel insetat apa. Sunt cei care inseteaza mereu dupa Dumnezeu, dupa unirea cu Sine, dupa hrana cea nesfarsita si apa vietii. Iar celor ce flamanzesc dupa dreptate, Dumnezeu le face dreptate.

M-am saturat sa tot incerc .
Am incercat ...
Nu exista rai sau iad .
Exista doar energie negativa si energie pozitiva . In exces , sau in echilibru .
Exista doar oameni care-s degeaba si oameni care pot fi totul .
Nu exista curve sau tarfe . Exista doar diferentieri mari in gandire .
Nu exista rai sau iad .
Exista doar Pamantul si locul unde energia se separa de materie .

Bine v-am regasit .
Sunt Mihai .
Un nou Mihai .

Sunt un credincios , pacatos infinit .
Dar ...
Eu consider ca Dumnezeu pune accent pe " a fi ", nu pe " a avea " .

1 comment:

  1. hmm, la partea cu nu exista curve nu subscriu. Exsita destule si feminine si masculine, la fel cum exista si ticalosi, barbati sau femei, si barfitori barbati sau femei.
    Lumea-i pestrita, de ce singurul viciu absolvit ar fi curvasaria?

    ReplyDelete