Sunday, May 20, 2012

Unpleasant temizlik

Priviti cum trece timpul ...
Priviti cum ne facem zilele din viata .
Dar suntem oare priviti ?
Da ...

 

Studiind putin mai in amanunt absolut toate postarile mele , realizez ca am pierdut timp pretios scriind ceea ce trebuia sa nu scriu .
M-a avut si ... daca m-a iubit cu adevarat ... sunt sigur ca incercarile ei de a ma inlocui au fost in zadar .

Dar problema sta in felul urmator :
La fiecare pas , unii dintre noi suntem indrumati de catre deciziile noastre .
Ei bine , eu incep sa fiu ghidat , orientat sau cum vreti voi sa-i spuneti ... de niste semne evidente care-mi ies in cale ( poate printr-o UIMITOARE coincidenta ) .
Da ! Poate suna stupid dar toate se leaga si incerc sa inteleg de ce EU ?
Parca va aud pe cativa dintre voi cum ganditi problema in felul vostru sau in cel urmator : "e dus cu pluta omu" .

Simt ca drumul meu este unul singur , unul sigur si unul ajutat de hipnoza pe care o efectuez intr-un mod uimitor , adeseori nejustificabil pe care l-am descoperit a fi util oricand .
Oricat de mult incep sa o iubesc pe a doua mea "mica" dragoste ... nu voi lasa nimic sa-mi futa cariera si viata .
Am fost omorat de catre cineva care avea inima mea deja de prea mult timp .
Am avut de platit un pret .
E timpul .
Timpul sa imi urmez calea .
Sa fiu matur ... poate putin mai mult decat am fost vreodata .
Schimbare pe care o datorez fiecarui moment ce m-a intarit , inrait si pe care l-am trait cu drag , chiar daca m-a afectat rau pentru moment , sau mai putin rau decat mi-as fi imaginat .

Ma las purtat de credinta , dar voi dresa demonul incat sa il las fara zgarda cand e nevoie de el .
Cat despre voi , nu ma intereseaza nimic de nimeni .
De acum inainte renuntam la Leko .
Tot coincidenta sortii a facut sa fiu din Ploiesti si sa nu doresc sa plec din orasul acesta .

1 comment:

  1. zau daca stiu ce e aia temizlik. :)si nici imaginatia nu ma ajuta.

    ReplyDelete