Tuesday, April 17, 2012

Reborn

De ce suntem toti creatia divinitatii , dar suntem aspru pedepsiti sa ne batem joc unul de altul in aceasta lume?
De ce suntem toti incapabili de a ne da seama ca mergem catre pierzanie ?
De ce cred eu ca fortele raului sunt intotdeauna mult mai puternice decat cele ale binelui ?
De ce trebuie sa fie atat de dificila viata exact cand te astepti mai putin ?
Atat de mult imi doresc o lume perfecta ...
Aceasta fire , speriata de aparitia multor demoni printre cei vii ... niciodata nu va cadea prada raului .
Pentru ca raul exista fiindca exista si dragostea .
Inca de cand faceam aceasta postare , puteam simti ura cum imi curge prin vene .
Avem de muncit in orasul asta .
Sau poate doar ... am .
Dar tare am sa ma rog sa Ai !
Nu stiu daca am dreptate , dar inca astept ...
Tacut ...
In intuneric , cu tigarea in gura ...
Astept sa reusesc sa ma las de fumat macar , sperand ca se va ocupa Altcineva de restul .
Imi cer bine-meritatul ras de la urma , sa vad daca este cumva mai bine .
Vorbim despre ingeri si demoni pe acest blog , de acum inainte .
De ce ?
Sa spunem ca nu reprezinta nimic oricum ... pentru unii .

1 comment:

  1. dar nu exista ingeri si demoni, suntem doar noi, gri asa cum suntem, cu bune si rele.
    Si asta nu-i o lume in care sa cerem perfectiunea.
    Daca vezi oameni care se bucura de perfectiune sau de o relatie IDEALA, atunci sa ne anunti si pe noi, ca eu una nu cred ca exisa asa ceva.

    ReplyDelete